Tip redakcie

Film VŠETKO ALEBO NIČ aj naďalej valcuje kiná!

Film VŠETKO ALEBO NIČ aj naďalej valcuje kiná! Počet fotiek v galérii: 1

Iba po 18 dňoch od uvedenia do slovenských kín si pripísal ďalšie veľké úspechy.

V celkovej návštevnosti sa mu podarilo prekročiť hranicu 200.000 divákov, ktorú od roku 1993 zdolalo iba 33 filmov. Svojim úspechom zatienil aj také medzinárodné blockbustre ako Piráti z Karibiku (všetky diely), celú ságu Twilight či animovanú komédiu Hľadá sa Nemo...

Nemenej zaujímavý je pohľad na výsledky filmu z hľadiska tržieb. VŠETKO ALEBO NIČ po 3 víkendoch zároveň prekonal v tržbách hranicu MILIÓN €. K dnešnému dňu má na konte presne 1.049.074,76 €.
Pritom tržby vo výške 1.000.000 € sa od roku 1993 zatiaľ podarilo prekročiť iba 12 filmom, a tak sfilmovaný bestseller Evity Urbaníkovej sa stal 13. filmom, ktorý to dokázal. Hoci to na prvý pohľad možno znie až neuveriteľne, prekonal filmy ako Titanic, všetkých Hobitov a Star Wars, Ľadové kráľovstvo či bondovky Spectre a Skyfall.

Aj po treťom víkende sa VŠETKO ALEBO NIČ drží na 1. priečke rebríčka návštevnosti kín nielen na Slovensku, ale aj v Českej republike.

A v čom spočíva fantastický úspech filmu?

Samotná Evita Urbaníková, autorka knižnej predlohy a tiež spoluautorka scenára, v tom má jasno, keď s úprimnou radosťou konštatuje:

„Často dostávam otázku, v čom vidím úspech nášho filmu. Myslím si, že jednu z odpovedí som si prečítala včera na Facebooku, kde niekto napísal, že je to film, kde sa majú všetci radi. Ľudia z toho majú príjemný pocit, lebo väčšina z nás žije v láske, nie v intrigách a podrazoch... 200 000 divákov je toho dôkazom. Ďakujeme všetkým, čo boli v kine.“

Režisérka a spoluautorka scenára Marta Ferencová cíti okrem radosti aj veľkú vďačnosť:

„Som šťastná a vďačná. Pre mňa ako režisérku je to neopísateľný pocit. Takú veľkú návštevnosť som si nedovolila želať ani v tých najtajnejších prianiach. A hlavne ďakujem ľuďom za všetky ich bezprostredné pocity a reakcie na film.“


Producent filmu Peter Núñez neskrýva zaslúženú radosť z úspechu filmu a dodáva:

„Do tohto projektu som išiel s malou dušičkou. Naši diváci ma však presvedčili, že to malo zmysel a ja som im za to veľmi vďačný. Film vo všeobecnosti sa podľa mňa stane plnohodnotným dielom až vtedy, keď má svojich divákov. A nám sa to podarilo. Preto ešte raz veľmi ďakujem všetkým, ktorí dali šancu slovenskému filmu.“

Producentsky sa na filme podieľali spoločnosti NUNEZ NFE, MOJO Film a Evita Film Production. Do slovenskej kinodistribúcie ho 12. januára 2017 uviedla spoločnosť Continental film.

Trailer k filmu môžete vidieť 

Podobné články

Tip redakcie

Objavte luxusný pôžitok v podobe novej značky Encanto od AVONu!

Objavte luxusný pôžitok v podobe novej značky Encanto od AVONu!

Spoločnosť AVON Cosmetics v spolupráci s ambasádorkou Darou Rolins predstavuje novú dámsku značku te...

Tip redakcie

Objavte vnútornú harmóniu vďaka novej vôni od AVONu!

Objavte vnútornú harmóniu vďaka novej vôni od AVONu!

Máte dosť ťažkej zimnej vône? Vymeňte ju za novú z dielne spoločnosti AVON Cosmetics.