Tip redakcie

Film VŠETKO ALEBO NIČ aj naďalej valcuje kiná!

Film VŠETKO ALEBO NIČ aj naďalej valcuje kiná! Počet fotiek v galérii: 1

Iba po 18 dňoch od uvedenia do slovenských kín si pripísal ďalšie veľké úspechy.

V celkovej návštevnosti sa mu podarilo prekročiť hranicu 200.000 divákov, ktorú od roku 1993 zdolalo iba 33 filmov. Svojim úspechom zatienil aj také medzinárodné blockbustre ako Piráti z Karibiku (všetky diely), celú ságu Twilight či animovanú komédiu Hľadá sa Nemo...

Nemenej zaujímavý je pohľad na výsledky filmu z hľadiska tržieb. VŠETKO ALEBO NIČ po 3 víkendoch zároveň prekonal v tržbách hranicu MILIÓN €. K dnešnému dňu má na konte presne 1.049.074,76 €.
Pritom tržby vo výške 1.000.000 € sa od roku 1993 zatiaľ podarilo prekročiť iba 12 filmom, a tak sfilmovaný bestseller Evity Urbaníkovej sa stal 13. filmom, ktorý to dokázal. Hoci to na prvý pohľad možno znie až neuveriteľne, prekonal filmy ako Titanic, všetkých Hobitov a Star Wars, Ľadové kráľovstvo či bondovky Spectre a Skyfall.

Aj po treťom víkende sa VŠETKO ALEBO NIČ drží na 1. priečke rebríčka návštevnosti kín nielen na Slovensku, ale aj v Českej republike.

A v čom spočíva fantastický úspech filmu?

Samotná Evita Urbaníková, autorka knižnej predlohy a tiež spoluautorka scenára, v tom má jasno, keď s úprimnou radosťou konštatuje:

„Často dostávam otázku, v čom vidím úspech nášho filmu. Myslím si, že jednu z odpovedí som si prečítala včera na Facebooku, kde niekto napísal, že je to film, kde sa majú všetci radi. Ľudia z toho majú príjemný pocit, lebo väčšina z nás žije v láske, nie v intrigách a podrazoch... 200 000 divákov je toho dôkazom. Ďakujeme všetkým, čo boli v kine.“

Režisérka a spoluautorka scenára Marta Ferencová cíti okrem radosti aj veľkú vďačnosť:

„Som šťastná a vďačná. Pre mňa ako režisérku je to neopísateľný pocit. Takú veľkú návštevnosť som si nedovolila želať ani v tých najtajnejších prianiach. A hlavne ďakujem ľuďom za všetky ich bezprostredné pocity a reakcie na film.“


Producent filmu Peter Núñez neskrýva zaslúženú radosť z úspechu filmu a dodáva:

„Do tohto projektu som išiel s malou dušičkou. Naši diváci ma však presvedčili, že to malo zmysel a ja som im za to veľmi vďačný. Film vo všeobecnosti sa podľa mňa stane plnohodnotným dielom až vtedy, keď má svojich divákov. A nám sa to podarilo. Preto ešte raz veľmi ďakujem všetkým, ktorí dali šancu slovenskému filmu.“

Producentsky sa na filme podieľali spoločnosti NUNEZ NFE, MOJO Film a Evita Film Production. Do slovenskej kinodistribúcie ho 12. januára 2017 uviedla spoločnosť Continental film.

Trailer k filmu môžete vidieť 

Podobné články

Tip redakcie

Česi a Slováci vymysleli nový, jemný a ovocný Jägermeister ORANGE

Zdroj: jagermeister

Novinka roka je tu! Jägermeister ORANGE vás prekvapí výnimočne jemnou chuťou, pričom základnou ingre...

Tip redakcie

Party time, comma!

Zdroj: COMMA

Čas spoločenských udalostí, osláv a rodinných stretnutí prichádza... Čo na to váš šatník? Je v ňom d...